Tuesday, July 28, 2009

Saya pindah tapak.

Sempena bulan Sya'ban yg penuh dengan keberkatan ini, dan sebagai menyambut bulan Ramadhan yang akan tiba, saya dengan ini berpindah tapak ke seberang sana. Walaupun ada sedikit sebanyak yang belum siap, saya akan siapkan dalam perjalanan travel nanti.

Kepada sesiapa yang masih ingin mengikuti perkembangan travel, silalah ke sana. Dan kepada sesiapa yang pernah terguris hati kerana apa yg saya titipkan, mohon maaf. Yang baik itu adalah dari Allah dan apa2 yg jelek itu adalah dari kelemahan diri penulis sendiri. Salam hormat dan jumpa di seberang....

3 comments:

kuIna said...

sy nk pindah gak tp pindah sikit2 sbb belog tu tak membesar lagi... kecik sangat...hahaha...

AyKay said...

kak kue jr,
saya pindah pasal duit sewa yg ini tak lepas. so pindah tpt lain, merantau lah ni... jom kita pindah sama2

chekgu Bani Hassim said...

pindah wp la pulok yea??
tak syg dah ke kat cik blogger???