Sunday, December 28, 2008

Salam Awal Muharram 1430H

Pejam celik pejam celik 1429H akan melabuhkan tirainya beberapa jam je lagi dan dengan izinNya terbukalah tirai 1430H. Kepada sesetengah jiwa, akan merasakan bertambahlah umur dan meningkatlah usia. Ada juga jiwa yang akan merasakan akan terlebih pendeklah usia dan meningkatlah umur. Apa pun yang bakal menanti di tahun hadapan, yang di pinta hanyalah keredhaanNya dan semestinyalah CintaNya yang Abadi lagi sempurna.
Di kesempatan ini adalah baik kiranya kita bermuhasabah diri dengan penuh rasa syukur dan rendah diri, moga2 akan terus mendapat perlingdungan dari Ar-Rahman dan Ar-Rahim dengan rezeki halal yang tidak putus2 dariNya.
Banyak sungguh pinta kita bila kita diberikan peluang untuk meminta, moga2 bertambah2 lah rasa syukur kita kepadaNya.

Dengan izinNya, aku berharap benar untuk memperkembangkan B.A.S.S yang telah dirancangkan untuk tahun 1430H nanti. Segala perancangan akan dikemas kinikan dengan teliti agar masa yang suntuk ini akan dapat digunakan sebaik mungkin.
Marilah kita sama2 menjalankan tanggungjawab kita sebagai seorang hambaNya, seorang khalifah di bumiNya, sebagai ibupada yang diberi amanah untuk memdidik generasi akan datang serta sebagai seorang saudara kepada orang2 Islam yang lain. Amin
Salam maal Hijrah 1430H

0 comments:

Google Search